Party dresses

1. Vero Moda, 2. Asos, 3. Paprika.

Tre forskellige party kjoler, som jeg lurede lidt på, forleden dag inde på Asos hjemmeside. De er rigtig fine og ville passe perfekt her til sommeren fester. Jeg kunne også godt bruge noget nyt i garderobeskabet (det synes en pige vel altid at hun kan). Det kan også være, at jeg venter med at købe noget til når jeg skal til København i næste uge.

Dette indlæg er planlagt, da jeg på nuværende tidspunkt meget gerne skulle være udenfor (forhåbeligt i godt vejr) og spille pretanque, drikke et par øl, spise lidt æggekage og efterfølgende se U21-landsholdets kamp på en pub, sammen med nogle gode venner. Jeg er spændt på og se, hvornår jeg kommer hjem og om man har ondt i håret imorgen. Det plejer altid og være skide hyggeligt, når vi 7 er sammen. Jeg håber at I får en god lørdag og nyder den sammen med jeres venner.

Three party dresses I really like. Today I’m going out with friends today and I really looking forward to it. Have a great saturday🙂

4 kommentarer

Filed under I want, Inspiration

4 responses to “Party dresses

  1. Rigtig fine kjoler – specielt den sidste🙂

  2. Liv

    Kan må få et link til nummer 2?🙂
    Forresten skønt med bloggere fra Odense!

Skriv et svar

