Music on my iPod

Jeg kan på ingen måde undvære musik i min hverdag. Jeg hører musik nærmest hele tiden, enten radio, iPod eller når TV’et er tændt. Det eneste tidspunkt jeg ikke hører musik er jo når jeg er i skole, på arbejde eller når man er sammen med vennerne. For mig er musik vigtigt. Jeg slapper af, kan nyde det og nynne med på sangerne. Jeg kommer i godt humør af musik. Min musiksmag er meget blandet, men jeg har lavet et lille udpluk af, hvad jeg lytter til for tiden. Hvad lytter I til?

Some of the music I’m listen to at the moment on my iPod.

Skriv en kommentar

Filed under Music

Skriv et svar

