Outfit of the day #25

Kjole – H&M

Mit outfit fra i tirsdags mener jeg, hvor jeg havde min prikkede H&M kjole. Den er rigtig fin og den var meget billig. Den kostede 80 kr og jeg købte den lige inden jeg tog til London i sidste måned. Jeg skal forresten også på en lille “tur” i næste uge. Jeg skal til København i et par dage, besøge gamle venner og bare lidt afslapning. Min rigtige ferie begynder først d. 1 juli. Nøj, hvor jeg glæder mig til det. Det bliver fantastisk. Det er dog “kun” en måned, men det gør ingenting. I dag vil jeg bare nyde min fridag og gøre klar til, at jeg får fine damer på besøg. Vi skal spise, drikke hvidvin og hygge os. Det er lang tid siden, at vi allesammen har været samlet, så nu er det ENDELIG lykkes os og finde en dag, hvor vi kunne allesammen.

Yesterdag outfit with my H&M dress. 

Skriv en kommentar

Filed under Outfit

Skriv et svar

