Lip tint

Noget jeg er blevet rigtig glad for i min makeup pung er denne fine Lip Tint fra MaxFactor. Det ligner sgu en tusch første gang man kigger på den, men man finder hurtigt ud af, at det er noget helt andet man har med at gøre. I starten var jeg sgu lidt bekymret for at bruge den, hvis det nu ikke kunne komme af, men det kan sagtens komme af og det holder i rigtig lang tid. Den farve jeg har købt, er faktisk lidt mørk, men det gør egentligt ikke så meget. Den er nu rigtig flot alligevel.

Jeg må hellere smutte tilbage til undervisningen. Jeg kan jo ikke sidde her og blogge, men altså jeg havde sådan lige lyst til, at komme med et indlæg. Efter undervisning skal jeg hjem og spise frokost, senere skal jeg til forpremerie på en film, der hedder “Bridemaids” med en veninde. Nogen der har set den? Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg forventer af filmen, jeg håber bare på en underholdene aften med min veninde.

My new best friend “Lip tint” from MaxFactor.

4 kommentarer

Filed under Beauty

4 responses to “Lip tint

  1. Angela Donava

    J’aime MaxFactor!
    C’est super!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

  2. Irene's Closet

    cool!🙂

Skriv et svar

