Outfit – in the living room #25

Kjole – Gina Tricot, Cardigan – Zara, Leggins – H&M.

Et outfit billede fra igår, da min veninde var på besøgt. Vi spiste store mængder af slik, chips og drak cola, så jeg slet ikke kunne sove efterfølgende. Ha ha. Vi gik ned til den lokale videomand og lejede Klovn The Movie. Nøj, hvor er den underholdene (har godt nok set den, da den var i biografen, men kunne bestemt godt tåle og se den igen) og vi grinte jo nærmest hele tiden.

På nuværende tidspunkt sidder jeg i skolen og sveder. Vi skal have timer til kl 12 og efterfølgende skal jeg hjem og gøre min opgave færdig. Den skal bare være færdig idag, så jeg kan slappe af og ikke behøver at tænke på den mere. Det ville være perfekt for mig!

Outfit from yesterday in my living room.

Skriv en kommentar

Filed under Outfit

Skriv et svar

