I want this!

1. Top – Alexander Wang, Skirt – Alexander Wang, Sko – Jimmy Choo, Clutch – Dorothy Perkins.

2. Kjole – Topshop, Taske – Mango, Ballarina – Calle, Armbånd – Dorothy Perkins.

To flotte outfits der bestemt ville pynte i mit klædeskab. Jeg ville nok også skulle bruge en formue på at købe det, så det ville nok ikke lige være i den nærmeste fremtid, at jeg vil kunne se det her tøj i mit klædeskab. Jeg har dog allerede tasken fra Mango, bare i en nude farve.

I really want these two outfits. I think it would be perfect in my closet.

7 kommentarer

Filed under I want

7 responses to “I want this!

  1. toppen og armbåndene er så smukke og fine – godt post!

  2. Uuuh, top + sko fra AW er alt for nice!😀

  3. top + nederdel* haha, flot julie

  4. Virkelig lækre ting!!🙂

    Og god blog. Håber at du måske også har lyst til at kigge forbi hos mig.

    God aften.

    Vh. Cæcilie Sofie
    http://somethingsalt.blogspot.com

Skriv et svar

