Kate Middletons kjole

Forleden dag, så jeg denne kjole på Kate Middleton til et velgørenhesmiddag, da jeg lurede rundt på nettet. Jeg blev helt forelsket i kjolen med det samme, den er virkelig fin og hun bærer den rigtig godt. Rose farvet er så flot, synes jeg. Tror bestemt heller ikke, at det er en billig kjole, da der er Swarovski krystaller på. Ville bestemt ikke have noget imod, at få den i mit klædeskab. Det vil sgu være en fin sag og have hængene. He he. Da jeg var i London fandt jeg ud af, at William og Kate er rimelig populære derover. Der var bare souvenirs med dem over alt. Man kunne seriøst få ALT med dem. Feks hendes forlovelsesring, slik, chokolade, tøj og hvad ved jeg. Det var sgu lidt af et chok. Jeg er normalt ikke til kongelige, men synes bestemt at Kate er smuk og især denne kjole er efter min smag.

Nu vil jeg begynde og gøre mig klar til børnefødselsdag. Jeg har dog ingen ide om, hvad jeg skal tage på, men jeg finder vel nok på noget. Jeg håber at I får en god søndag derude.

Love this beautiful dress on Kate Middleton.

6 kommentarer

Filed under Style

6 responses to “Kate Middletons kjole

  1. Smuk smuk kjole. Men for filan hvor er Kate (for) tynd!

  2. she looks so stunning! i love her. she is just so beautiful and classy, plus, being a princess/duchess doesn’t hurt either!

Skriv et svar

