Outfit of the day #23

Kjole – H&M, Leggins – B-young, Ballarina – H&M, Solbriller – Gina Tricot.

Endnu et outfit fra Tjekkiet (det er så også det sidste outfit derfra). Det er taget lige inden vi skulle hoppe ind i bussen og på vej hjem til Danmark. Billedet er taget lige ude foran hotellet, hvor vi boede imens vi var dernede. Altså hotellet er sådan noget typisk østlande agtigt, så det er altså ikke noget og råbe hurra for, men selvfølgelig skal man jo også kun bruge hotellet, når man skal sove om natten. Jeg var hele tiden på farten (eller i hotellets bar, øhmm. Hehe. De havde rigtig gode øl og til billige penge. I like!), så jeg var jo ikke særlig meget på mit værelse.

Igår endte ikke med nogen bytur for mit vedkommende, men derimod endte det med, at jeg blev hjemme og så en masse tøssefilm. Det er så hyggeligt, når man endelig får lyst til det.

Last outfit picture from my trip to Czech Republic.

8 kommentarer

Filed under Outfit

8 responses to “Outfit of the day #23

  1. Der ser rigtig fin ud den kjole🙂

  2. Den er godt nok sød den kjole🙂

  3. Flot kjole – kan godt lide at der er nogen der tør den der one shoulder tendens…det ser så flot ud. Jeg er selv liiidt kylling🙂

Skriv et svar

