One shoulder top fra H&M

Well, har I set at H&M har fået nyt layout og ny hjemmeside? Wow jeg synes at det er blevet rigtig fint og nemt at finde rundt i. Så det er super lækkert for os, som er MEGET glade for H&M. Jeg købte faktisk denne fine top igår, da jeg var ude sammen med en veninde og lure i butikker. Jeg synes den er SÅ fin og jeg er blevet helt vild med det der one shoulder effekt. Den stil bruger jeg rigtig meget for tiden. Man kan også få toppen i hvid og i en lys abrikos farve. Jeg overvejede lidt og købe den, i den lyse abrikose farve, men den var lidt for gennesigtig, så det var desværre ikke lige mig, den var ellers rigtig fin. Den koster sølle 80 kr.

I dag skal jeg snakke med en vejleder  fra VUC omkring noget supplering til min HF eksamen, som jeg blev færdig med i 2007 (puha, det er mange år siden), da jeg overvejer og læse videre, når jeg er færdig med min nuværende uddannelse til juni 2012. Desuden betyder fredag, at jeg får en veninde på besøg i aften, hvor vi bare skal hygge med lidt mad, god vin og lidt øl. Det bliver super hyggeligt og måske ender det med en lille bytur?! Who knows??

Have you guys seen that H&M have a new layout at their homepage?? Ohh I love it. The top is new in my wardrobe.

2 kommentarer

Filed under New in, Personal

2 responses to “One shoulder top fra H&M

Skriv et svar

