Beethoven

Som jeg nævnte i et tidligere indlæg var vi, en af dagene i et lækkert kurbad/thermal bad eller hvordan man nu skal forklare det i den by vi boede i. Jeg har efterhånden være der en del gange i Beethoven og i deres 39 graders varme thermal bad. Det er SÅ lækkert og det koster kun 40 danske kr omregnet (ALT er rimelig billigt i Tjekkiet) Forresten er det mine egne billeder derinde fra (jeg fik lov til at tage egne billeder derinde i 5 minutter, de lukkede det lige for alle imens jeg tog billeder. Ret sejt!). Der er sådan nogle dyser i vandet, som kan give massage og nøj det er lækkert, men altså når man står op af det bad, kan man godt forvente at ens krop føles tung, men efter et par timer er man som “født på ny”. Ha ha. De mener  også at det der thermal bad kan have en helbredene effekt eller hvert fald hjælpe lidt på nogle sygdomme. Desuden kan man vist også leje et værelse der, bestille massage og andre sager, hvis man ønsker det.

 When I was in Teplice, we visited a thermal bath. It was delicious.

2 kommentarer

Filed under Other, Travel

2 responses to “Beethoven

  1. Tak for din søde kommentar på min blog 🙂
    Jeg tænker trøjen måske ku være nice til at par cowboy shorts? måske? hehe

    //Sine

Skriv en kommentar