Outfit – in the park #22

Top – Vero Moda, Cardigan – Zara, Skirt – Seduced, Leggins – Mii, Ballarina – H&M, Solbriller – Gina Tricot.

Endnu et outfit billede. Jeg er jo som sagt bagud med outfit billeder, da jeg både har billeder fra Tjekkiet og egentlig også nogle herhjemme fra Danmark af. Det er vist aldrig sket før i min blog historie, men det er jo perfekt. Det er taget i parken, som ligger op til et kurbad, vi besøgte en af dagene (skal nok fortælle meget mere om dette kurbad en af de kommende dage i et andet indlæg).

Jeg har weekend allerede fra idag af og det er jo herligt. I like it! Jeg har faktisk weekend lige indtil tirsdag morgen. Dagen står på gavejagt til min niece, som fylder 4 år på søndag. Jeg ved ikke lige helt, hvad jeg skal købe til hende endnu, har I nogen ideer? Jeg glæder mig sådan til at komme til en rigtig børnefødselsdag, som hun holder på søndag. Hun ville gerne have at hendes moster skulle være med til den. Ha ha. Hvor sødt. Ellers skal jeg ses med en veninde. Det bliver hyggeligt. I må have rigtig god torsdag.

Outfit picture taken in a park.

2 kommentarer

Filed under Outfit

2 responses to “Outfit – in the park #22

  1. Sikke et fint sæt, er vild med tasken. Jeg leder selv efter en lignende som ikke er for stor men stadig stor nok til kamera osv🙂

Skriv et svar

