Outfit – nu med havefigurer #21

Kjole – Primark,  Leggins – H&M, Ballarina – H&M, Solbriller – Gina Tricot.

På ferien fik jeg taget et par outfit billeder. Det er min kære far der har været så venlig og lege fotograf. Han fik med tiden lært, at vi hver dag skulle have et lille outfit billede, så om morgenen var den første kommentar fra min far “Hvornår skal vi tage det der outfit billede?” He he. Her kommer så det ene af dem og jeg er faktisk bagud med outfit billeder. Det er vist aldrig sket før, her på bloggen. Vi var på et tidspunkt ude og besøge en lille hyggelig turistby ved navn Hrensko. Byen ligger tæt ved den tyske grænse. Der er kun lige en lille flod der skiller Tjekkiet og Tyskland fra hinanden. Vi spiste først en lækker frokost, drak en enkelt øl og efterfølgende gik vi bare rundt og kiggede lidt på byen. Det er en rigtig turistby. Men der var bare SÅ varmt. Der var vel omkring 31 grader den dag og luften var rimelig trykkende. Puha… Der var også et lille marked i Hrensko og en af “boderne” var altså fyldt med havefigurere. Det var ret underholdene og se hvor mange forskellige der var og nogle af dem var ret sjove. Jeg fik desværre ikke de nisser med på billedet, som var nøgne. Men det har jeg på et andet billede. Vi købte ikke nogen af dem. Hverken mine forældre eller jeg, går så højt op i havefigurer. Desuden ved jeg ikke lige hvordan der skulle nå og stå en havefigur på min terasse.

Outfit of the day, when I was in a town called Hrensko when I was in Czech Republic.

4 kommentarer

Filed under Outfit

4 responses to “Outfit – nu med havefigurer #21

  1. Haha, det ser godt nok vildt ud med alle de små figurer osv!😀
    Fin blog du har!

    – Sidsel

  2. Haha – hold da op. hvor er der mange forskellige have-‘nisser’🙂 Sjovt nok er jeg også bagud med outfitbilleder fra min tur til New York. Det er faktisk ret dejligt at have lidt indlæg ‘på lager’🙂

    Fin kjole!

Skriv et svar

