Togtur til Prag

Så har I vist fået rigeligt med billeder fra London og jeg vil nu bevæge mig over til billederne fra da jeg var i Tjekkiet. En af dagene havde jeg fri fra mit guide job og valgte derfor at tage til Prag og lege lidt turist der. Jeg har efterhånden været en del gange i Prag, så byen er bestemt ikke ukendt for mig. Det sjove var, da jeg tog toget til Prag, det var jo ligesom og komme tilbage i tiden. He he. Det var virkelig et gammelt tog, der larmede som bare pokker og vi sad i sådanne nogle kupeer. Ha ha det var underholdende. Det var ret gammel dags, men også en ret sjov oplevelse, at de er så lang tid tilbage med sådanne nogle ting i forhold til os herhjemme og når man nu tænker på at Tjekkiet egentlig ikke ligger så langt væk fra Danmark. Kig forbi senere hvor der er flere billeder fra Tjekkiet🙂

Btw fik jeg farvet mit hår igår. Synes det er blevet rigtig fint, men jeg skal dog vende mig til at mit hår er blevet en del mørkere. Nu må jeg vist hellere finde vejen til skolen. Go’ tirsdag.

A picture of me, when I was in the train going to Prague

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

