New in from Mango

Da jeg var i Prag gjorde jeg dette køb af denne fine taske fra Mango. Jeg blev forelsket i den ved første øjekast. Jeg synes bare at den er så fin og perfekt med endnu en nude taske (da jeg var i London købte jeg også en anden nude farvet taske fra Zara som I får af se en af de kommende dage). Tasken fra Mango er lige mig. De havde den i flere forskellige farver, men jeg valgte den jeg fik øje på først. Tasken kostede omkring 177 kr omregnet. Ved faktisk ikke om man kan købe den i Danmark og hvad den så koster herhjemme.

Nu vil jeg lige ligge lidt på sofaen. Mit knæ er lidt ømt efter en tur hos fysioterapeuten. Jeg har ca. 4 måneder tilbage af min genoptræning af mit skadet knæ. Jeg håber virkelig at når den tid er gået, at jeg så ENDELIG kan bruge mit knæ normalt igen.

My new bag from Mango. Love the colour.

6 kommentarer

Filed under New in

6 responses to “New in from Mango

  1. Uh hvor er den lækker! Er vild med farven😀

  2. Christina

    Sikke en fin taske😀

  3. Kit

    Cool taske – fin og rå på samme tid (:

Skriv et svar

