Outfit – pictures from London Icebar #20

Den sidste dag vi var i London, besøgte vi London Icebar, som jeg har snakket om i et tidligere indlæg. Vi var lidt i tvivl om, hvordan vi skulle klæ os, men vi valgte og tage lidt pænt tøj på derind, da der også var en lounge bar man kunne besøge inden man kom ind på selve isbaren. Og det var da vist godt, at vi gjorde det. Folk sad i ret fint tøj derinde samt personalet havde rigtig pænt tøj på. Vi havde bestilt at når vi kom ind på baren skulle vi have champagne, det kostede vist et par pund ekstra. Føj, jeg kan bare ikke lide champagne. Synes virkelig ikke at det smager godt, så smager asti altså bedre og det er feks også det jeg drikker nytårsaften. Vi var derinde i ca. 45 minutter og spændende var det da, men havde egentlig troet at det var meget større. Der var virkelig mange mennesker derinde, så man stod ret tæt op ad hinanden. Vi fik det da prøvet og det var en spændende oplevelse. Min kammerat gjorde mig opmærksom på, at der faktisk også findes en Icebar i København. Det vidste jeg ikke?? Men cool nok at der gør det.

Idag har den så stået på fridag, hvor jeg har pakket kuffert ud (jeg havde dog en mindre krise med min kuffert, for jeg havde købt nogle 2 liters øl med hjem og jeg havde altså pakket en enkelt ned i min kuffert. Det skal man IKKE gøre. Kan I huske Ross fra Friends og da han havde Shampoo Explosion i sin kuffert? Haha, det var rimelig meget sådan min kuffert var, bare med øl istedet for. Men altså det er da altid noget at det kun var over beskidt tøj.) Udover det har jeg været ude og nyde det gode vejr med masser af solcreme. Jeg må lære og leve med at jeg bare er lys i huden og nok aldrig bliver rigtig brun. Nu skal jeg dog snart til møde ude på skolen og efterfølgende skal jeg til frisøren.

Some pictures when I was in London Icebar.

2 kommentarer

Filed under Outfit, Travel

2 responses to “Outfit – pictures from London Icebar #20

Skriv et svar

