London part 2

Her kommer så en god stak billeder fra London. Som I kan se fik vi brugt en del tid på Starbucks (hallo, hvorfor findes der ikke nogle flere af dem i Danmark?). Vi var i London på det tidspunkt der var Champions Leauge finale. Vi blev vist ved en fejl guidet over til Barcelona tilhængerne på et tidspunkt, da vi var inde ved Trafalgar Square. Nøj, en stemning de kunne lave. Det var egentlig meget hyggeligt, så vi hang ud sammen med Barcelona tilhængerne i et par timer. Vi blev faktisk enige om, at vi ville se kampen på storskærmen i Hyde Park, men det var af en eller anden mærkelig grund blevet aflyst, så vi måtte finde en pub, hvor vi kunne se kampen, men der var jo tonsvis af mennesker, så vi gik bare tilbage til hotellet og så kampen på værelset. Vi var også i Camden Town. Hvor var det hyggeligt og ret interessant at se at det nærmest bare er en hel by med markeder. Jeg fik egentlig kun købt et tørklæde til min mor, så det var ikke så meget jeg fik handlet der. Jeg havde til gengæld også handlet en del på Oxford Street dagen før. Ups….  Vi var selvfølgelig også rundt og se forskellige seværdigheder, som I kan se på billederne. Vi boede på The Gresham Hotel. Det var ganske ok, synes jeg. Vi var der jo nærmest ikke, kun når vi skulle sove. Så det var ok til prisen.

Some pictures from London. Take a look…

4 kommentarer

Filed under Travel

4 responses to “London part 2

  1. Skønne London billeder🙂

  2. Åh, det ser hyggeligt ud! Jeg bliver helt nostalgisk – jeg har boet i London et stykke tid, og jeg savner det virkelig. Det er en fantastisk by!🙂

Skriv et svar

