London part 1

Den store Primark på Oxford Street.

Ude og spise på en typisk engelsk pub.

Der kommer til at være et par indlæg med London de kommende dage på bloggen, nu hvor jeg ikke er ved computeren. Jeg er nemlig lidt usikker på om der er internet ved hotellet. Kan ikke huske det og jeg har efterhånden været der en del gange. Tyspisk mig at glemme sådan nogle ting. he he. Håber at I kan klare lidt billedespam derover fra de kommende dage :-) Den første dag var vi selvfølgelig på Oxford Street og shoppe (viser hvad jeg har købt i et andet indlæg). Puha der er mange mennesker og vi tog faktisk rimelig tidligt hjem, fordi vi blev så trætte. Vi oplevede ikke de store seværdigheder den første dag, det var egentlig mest bare shopping. He he.

Some pictures from London. More to come.

Skriv en kommentar

Filed under Travel

Skriv et svar

