Back from London

Nu er jeg endelige kommet hjem til Danmark igen.  Jeg kom hjem i nat kl 1 og jeg var bare smadret. Det var dejligt, at min mor lige hentede mig på banegården og at jeg kunne få lov til at sove hos mine forældrere i nat. I dag har den dog stået på besøg hos fysioterapeuten, han skulle lige kigge på knæet, da jeg har haft lidt problemer med det imens jeg var i London. Han prøvede så noget nyt med knæet og jeg kom til at grine noget voldsomt. Det var ret underholdene. He he. Men der kom styr på knæet.  I de kommende dage er jeg faktisk i Tjekkiet med familien. Jeg skal arbejde dernede indtil søndag, så i de kommende dage, får I lige en masse billeder fra London i nogle planlagt indlæg.

3 kommentarer

Filed under Travel

3 responses to “Back from London

  1. Ih glæder mig til at se billeder fra London🙂 Og håber knæet går i orden❤ Hvad skal du arbejde med i Tjekkiet? ^_^

  2. Hvor cool du er guide😀 Har været i Tjekkiet en masse som barn, så skønt!

Skriv et svar

