Last year: Bruxelles

Jeg rejser en del. Både sammen med mine venner, men også rigtig meget sammen med min familie. Sidste år var jeg på en “rundrejse” i 14 dage, hvor vi var I Frankrig, Belgien og England. I dette indlæg tager jeg udgangspunkt i Bruxelles, som jeg også besøgte på den rejse i en dags tid (har tidligere snakket om Frankrig). Jeg har en gang før været i Bruxelles. Det er en rigtig hyggelig by med masser af gode cafeer og der er en del man kan se på. Jeg har feks været inde og se EU bygningerne (Jeg har familie, der arbejder der. Jeg ved ikke om man som privatpersoner kan komme ind og se det), Manneken Pis – den kendte fontæne, Tintin museum – han kommer jo fra Belgien, Delirium Café – en ølbar, hvor der findes alverdens øl, med hver sit ølglas samt andre spændende seværdigheder. Jeg synes at Bruxelles er et besøg værd. Det er måske ikke et sted, man typisk tager hen på ferie, men man skal jo også været åben for nye byer og prøve andre end lige Paris, London og Madrid.

Some pictures from last year, when I was in Bruxelles.

2 kommentarer

Filed under Travel

2 responses to “Last year: Bruxelles

  1. Det er en super fin by – har været der et par gange, men kunne godt snart tænke mig en smuttur igen🙂

Skriv et svar

