New sunglasses

Arghh, havde lige et mindre udheld igår med mine solbriller. Efter at jeg havde været til fysioterapeut og var blevet tapet sammen og lavede mærkelige øvelser med mit knæ, skal jeg til at betale og mine solbriller falder ud af min taske i det at jeg skal finde min pung. En gammel dame havde ikke set at jeg havde tabt solbrillerne og derfor træder på dem :-S. Jeg blev lidt ulykkelig i et kort sekund, men damen siger undskyld og jeg må smutte på solbriller jagt. Puha, det er så svært for mig at finde pæne solbriller og nogen jeg gider og gå med. Til sidst endte jeg dog i Gina Tricot, hvor jeg købte solbrillerne på billedet til 59 kr . Ganske billigt, men jeg er stadig på jagt efter de “rigtige”. Udover at mine solbriller gik i stykker, har mit digital kamera valgt og gå helt i agurk. Nu vil det slet ikke tænde mere?! Jeg hader teknik. He he. (Dog virker mit elskede spejlrefleks endnu) Faktisk da jeg var inde på hjemmesiden for at finde billedet af solbrillerne, blev jeg da fristet til, at jeg idag efter fremlæggelsen i skolen, skal et smut forbi Gina Tricot (fysiske butik) og lure lidt mere på dette jumpsuit. Wow, den er fin. He he.

Resten af dagen står på pakning af kufferten. Jeg smutter til London imorgen (askesky gå væk, så jeg kan komme afsted) og jeg glæder mig som et lille barn.

My new sunglasses from Gina Tricot.

2 kommentarer

Filed under New in

2 responses to “New sunglasses

  1. Flotte solbriller – de inder lidt om nogle Ray Ban !🙂

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com

Skriv et svar

