Last year: Frankrig

Sidste år var jeg på en lille “rundrejse” forskellige steder i Europa og jeg kunne godt tænke mig og komme tilbage dertil. Vi var afsted i september og der vel omkring 30 grader. Vejret var lækkert og godt selskab. Vi var feks i Rouen, Honfleur (en meget smuk by, hvor vi fik en rigtgi god frokost. Husker den stadig. He he. ), vi så også Bayeux tapet, Mont St. Michel (en kloster ø, som ligger ude i havet, hvor øen er forbundet med en dæmning. Totalt dyrt sted og typisk turist sted, men man skal opleve det, for det er rigtig smukt og god udsigt, når man kommer op til toppen), Paris (fantastisk by og har efterhånden været der en del gange, men ville ikke have noget imod at komme til Paris igen. Jeg savner den by.) og endelig Reims til sidst på rejsen (Champagne byen). Det er egentlig utroligt hvad man kan nå på sådan en tur på 14 dage plus at vi også var i England og Belgien (laver et indlæg om Belgien på et andet tidspunkt).

Some pictures when I was in France last year.

6 kommentarer

Filed under Travel

6 responses to “Last year: Frankrig

  1. Ej nogle lækre billeder – jeg ville ønske jeg skulle på ferie i år😀

  2. Jeg ville bestemt ikke have noget imod en rundrejse i Frankrig, bare de korte ture til Paris og Sydfrankrig har været fantastiske!

    • Ja vil også meget gerne på rundrejse i Frankrig igen. Det er en rigtig god stemning i det land, efter min mening🙂 Har dog aldrig været helt i sydfrankrig, men vil meget gerne derned🙂

  3. Det lyder og ser dejligt ud!😀 Vil så gerne til Paris en dag, den har jeg stadig til gode🙂

Skriv et svar

