Prikker

Det er så farligt at rende i H&M for tiden. De har virkelig mange lækre sager og jeg blev rigtig meget fristet, da jeg var i H&M tidligere idag. Jeg endte derfor med at købe den prikkede sag til 80 kr samt en pink sag også til 80 kr. Ganske ok pris, synes jeg. Jeg har ikke det helt det store budget til at bruge mange penge på sommerkjoler, så for mig er det fint, hvis de er billige og jeg kan få et par stykker, så jeg har noget at vælge imellem. Så må kjolerne leve så længe de kan.

Btw gik opgavevejledning rigtig godt, så nu har jeg både bøger og materiale til at skrive min opgave. Jeg får dog først tid til at skrive min opgave, når alt det der ferie halløj er overstået. I aften vil jeg bare ligge på sofaen, nyde et glas hvidvin og se lidt fjernsyn.

Lige en lille note: Jeg har fået nogle kommentarer fra Natascha-Maja, som wp troede var spam og jeg kan derfor ikke finde dem efter at de var godkendt som ikke spam?? Sorry at de ikke er kommet på, håber ikke at det sker igen…🙂

My new summer dress from H&M. Perfect for me.

4 kommentarer

Filed under New in

4 responses to “Prikker

  1. Tak, er også rigtig glad for den🙂

  2. Christina

    Den er super fed😀

Skriv et svar

