Nikon coolpix

Jeg har længe ønsket mig et suplement til mit elskede spjelrefleks fra Sony, når jeg feks er ude og rejse, på tur eller bare i hverdagen til at jeg kan have i tasken. Det kan godt være lidt besværligt og rende rundt med sit spejlrefleks. He he. Jeg har godt nok et lille digital kamera, men altså det er ikke noget at råbe hurra for. Jeg har haft det i en del år og ja Casio fungere altså bare ikke altid, når jeg gerne vil have det til at fungere. Det er ikke altid det vil tænde.?? Det har set bedre dage. Jeg har defor luret lidt på et Nikon Coolpix Kompaktkamera S2550, er der nogen der har erfaringer med det? Jeg forventer selvfølgelig ikke, at det skal kunne det samme, som mit spejlrefleks, på ingen måde.

Idag ligger jeg egentlig bare på sofaen og slapper af med en god film. Jeg dur ikke til så meget idag. Synes det var hårdt og være ude en hel dag igår, men hyggeligt var det bestemt med god musik, hyggelige damer og rigtig godt vejr. Det eneste minus var bare, at man skulle stå i utrolig lang tid og vente på, at få sin mad og drikkelse. Det var egentlig ikke fordi at der på det tidspunkt, jeg skulle købe noget at der var lang kø.

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

