Hyggeaften

Som overskriften lyder “Hyggeaften”, havde jeg en rigtig dejlig, hyggelig og afslappende aften igår på sofaen i selskab med danske jordbær, lidt mørkt chokolade, John Mayer albummet ” Battle Studies”, lidt cola og senere på aftenen smuttede jeg ned til Blockbuster og lejede filmen “The Town”. Filmen var god og jeg blev da underholdt. Jeg havde bare sådan lige brug for en stille aften derhjemme uden alt det vilde. I torsdags blev der jo nemlig gået lidt for meget til den med sprut, vin og andre sager med procenter i. He he. Så det var dejligt bare med en dag derhjemme. Jeg er faktisk lige på vej ud af døren, da jeg skal hjem til min veninde og spise brunch. Efterfølgende mødes vi med en flok tøser også tager vi nemlig ud til Virocker og hører musik. Det er godt nok ikke så mange af de kunstner der kommer i år, som er mine favoritter, men det er jo også mest for hyggen skyld og en fast tradition, at vi tager afsted hvert år. Jeg glæder mig dog allermest til når D.A.D. kommer på scenen, der skal jeg meget gerne stå oppe foran. He he. I må have en dejlig lørdag.

Yesterday I had a lovely day at home eating strawberries, watch movies and just being my self. Now I’m going out with my friends and we are going to a music festival. Have a great saturday.

Skriv en kommentar

Filed under Music, Other

Skriv et svar

