GIVE ME THAT BAG!

 

Jeg er blevet helt vild i varmen efter denne flotte taske fra H&M. Den koster 129 kr og man kan også få den i sort og brun. Den er så fin i denne nude farve. Ville være perfekt til alt det sorte tøj, jeg har herhjemme. He he.

Jeg håber at I får en god mandag. På nuværende tidspunkt er jeg i skole og efterfølgende har jeg nogle forskellige møder jeg skal til i forbindelse med skole og noget praktik jeg snart skal starte på. Nøj det bliver spændende og høre, hvad de siger til det!

Love this pretty bag from H&M. It would be perfect to all my black dresses.

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

