Count to ten

Count to ten med Tina Dickow er virkelig et fedt nummer i mine øjne. Især overstående video live, er rigtig godt. Jeg har faktisk været til Tina Dickow koncert et par gange efterhånden. Det var egentlig også meningen, at jeg skulle have været til hendes koncert lidt senere på året, med et par veninder, men ja så valgte jeg at tage ud og rejse i stedet samt et par andre koncerter i stedet for, nu hvor jeg har oplevet hende live et par gange. Så nu tror jeg bare at jeg vil nyde sangen, søndagen og stilheden. Rigtig god søndag🙂

Tina Dickow with one of my favourite songs – Count to ten.

3 kommentarer

Filed under Music

3 responses to “Count to ten

  1. Christina

    Elsker sangen! Sacre cour er også en af mine fav.🙂

  2. Count to ten er genial ! Elsker den sang, men det er de fleste af hendes sange også😀

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/

Skriv et svar

