New in – Hibiscus

Forleden dag var jeg forbi MAC og lure lidt om de havde fået noget nyt i butikken. Jeg er jo blevet rigtig glad for læbestift ligesom mange andre i blogland også er. Jeg blev ret vild med denne læbestift, som hedder Hibiscus. Den er koralfarvet agtig. Jeg mener, at det var nogle af de nye farver, de havde fået hjem. Jeg synes bare, at den er så fin og passer perfekt til fest. Nu har jeg  både rød, koral, pink, neutral og fersken farvet læbestift. Wuhuu. He he.

I dag er det jo fredag. På nuværende tidspunkt er jeg faktisk i skole, så dette indlæg er faktisk planlægt. Jeg får fri om et par timer også skal jeg bare lige hurtig hjem og rydde op, gøre klar og rent også  får jeg en flok veninder på besøg. Jeg håber at I også får en dejlig fredag og selvfølgelig en god weekend. Jeg vil hvert fald nyde min🙂

My new lipstick from MAC, Hibiscus. Love the pretty colour.

2 kommentarer

Filed under Beauty, New in

2 responses to “New in – Hibiscus

  1. Hvor er din fin, man bliver jo helt inspireret! Ha´ en hyggelig fredag med veninderne:)

Skriv et svar

