Outfit 11052011 #15

Outfit fra igår. Nøj hvor er det altså besværligt, når man ingen fotograf har. Seriøst, min selvudløser på kameraet driller og ja så bliver da altså ikke de bedste billeder ud af det, når lortet ikke vil samarbejde. Arghh! Sorry min frustration.  Så I må leve med de her billeder, men det er jo også bedre end ingenting. Jeg må snart have mig en fast fotograf, så jeg kan tage gode outfits billeder. For outfittet kommer jo slet ikke helt til sin ret og det er jo synd, når man gerne vil vise det helt. Så bliver halvdelen af benene altså lige cuttet lidt af. Ha ha.

Jakke – Gina Tricot, Shorts – Vero Moda, Top- H&M.

Yesterday outfit without photographer.

2 kommentarer

Filed under Outfit

2 responses to “Outfit 11052011 #15

  1. I like this blazer:)

Skriv et svar

