Beauty colour

Lidt beauty favoritter med masser af colour. Jeg er begyndt og gå væk fra de kedelige farver, som hvid og andre mørke farver og i stedet for begyndt og bevæge mig lidt mere over i makeup med farve, hvis man kan sige det på den måde. He he. Jeg glæder mig til, at jeg snart skal til London, for så kan jeg da nå lidt lufthavns shopping inden vi flyver. Jeg er rimelig interesseret i, at få fat i de tre Chanel lakker. Jeg synes de er rigtig smukke.

Some of me favourite beauty colour makeup at the moment.

10 kommentarer

Filed under Beauty

10 responses to “Beauty colour

  1. Jeg ville nogle gange ønske jeg var lidt mere modig mht. farver i min makeup. De 3 Chanel lakke skal jeg i hvert fald kigge nærmere på!😀

  2. Sikke nogle lækre produkter! Den blå dior er mums

  3. Lakken fra Dior er noget så fin! Og så kan jeg også bedre lide Diors pensler, da de er lidt specielle (og meget nemmere at bruge) i forhold til de gængse neglelakspensler. Er i hvert fald min erfaring.🙂

    • Hmm, jeg ved faktisk ikke hvordan Dior lakkerne er. Jeg har aldrig prøvet dem, men jeg skal da bestemt have fat i den blå på billedet, hvis jeg kan finde den et sted🙂

  4. Uh det ser lækkert ud😀 Elsker farver❤

  5. Jeg har selv den gule neglelak fra Chanel, ikke noget at råbe hurra for, dækningen er rigtig dårlig, i forhold til deres normale neglelakker🙂

Skriv et svar

