Lady Gaga – Judas

Har I hørt Lady Gagas nye single Judas? Hvad synes I om den? Jeg må nok erkende, at jeg nok er mere til Born This Way. Den synes jeg rockede rimelig godt.🙂 Jeg håber, at I får en rigtig god søndag. Det skulle vist blive rigtig godt vejr med solskin og lidt varme. Jeg vil smutte ud til min far. Vi skal nemlig ud og se fodbold sammen. Jeg er ikke så vild med fodbold, men jeg har da frivilligt sagt ja til at tage med ham. Ha ha. Det skal nok gå godt.

What do yout think about Lady Gagas Judas? I like Born This Way better🙂

5 kommentarer

Filed under Music

5 responses to “Lady Gaga – Judas

  1. Jeg synes Born this way er noget af det fedeste hun har lavet🙂 Jeg bryder mig ikke så meget om den nye desværre..

    Kærligst,
    Emma

  2. Ana

    I don’t like it that much, but it’s so Gaga – provocative as always🙂
    xxx, Ana

Skriv et svar

