Outfit – hipstamatic spam #14

Lidt billede spam taget med min hipstamatic app på min iPhone. Jeg elsker den app. Den tager lidt anderledes billeder og det kan give et anderledes flot look til billederne. Synes jeg. Man kan hvert fald lave nogle flotte billeder med det, hvis man øver sig lidt. Som I kan se er der også en lille guest med på billederne. He he. Tag godt imod ham, da det er min skøre kat. Han er gammel efterhånden. He he. Ellers er det lidt outfit billeder fra igår, hvor jeg var ude og spise, hygge med lidt hvidvin og ellers bare lidt afslapning. Jeg har dog haft lidt ondt i hovedet idag. Mega øv, nu hvor det er rigtig godt vejr udenfor.

Some pictures from my iPhone app Hipstamatic.

2 kommentarer

Filed under Other, Outfit

2 responses to “Outfit – hipstamatic spam #14

  1. thanks for visiting my blog(:

    cute shirt!

    http://sheknowslamode.blogspot.com/

    xoxo Uyen

Skriv et svar

