Topshop Virtual Makeover

For et stykke tid siden, så jeg, at man kunne lave en virtual makeover hos Camille. Hendes billeder blev faktisk rigtig gode og hun har prøvet en del forskellige makeover looks. Virtual makeover er, hvor man kan prøve Topshop makeup på sig selv. Man skal bare oploade et billede af sig selv, hvor man kan se ens fjæs rimelig godt også kan man selv designe nogle forskellige makeup looks. Jeg synes virkelig, at det er ret smart og fedt at man kan “prøve” det af og feks se om røde læber er noget for en. Du kan gøre det lige HER.

Desuden håber jeg at I får en rigtig god weekend. Min moster kommer på besøg også står den på god mad, masser af hvidvin og hygge.

I have try Topshop Virtual Makeover. I think it really cool and you can try it out for your self. Have a great weekend.

4 kommentarer

Filed under Beauty

4 responses to “Topshop Virtual Makeover

  1. Orv jeg havde da glemt alt om den funktion, kunne være jeg skulle prøve det i weekenden😀

  2. that looks so awesome!! wow I’m going to try it right now!

Skriv et svar

