Fashion Against Aids for H&M

Et par favouritter fra Fashion Against Aids kollektionen for H&M. Jeg kunne godt tænke mig disse tshirt, da jeg synes de er rigtig fede som statement tshirts og man kan jo bruge til lidt af hvert.

I dag ligger jeg så på sofaen med knæet oppe. Jeg har været ved fysioterapeut og han har da godt nok lige taget ordentlig fat i det knæ. For nøj hvor gør det ondt lige nu. Jeg håber at det snart kan gå over, så jeg kan komme i gang med at få ryddet lidt op i lejligheden og få gjort klar til at jeg får besøg i weekenden af min moster. I må have god torsdag.🙂

Love these tshirts from H&M.

6 kommentarer

Filed under I want

6 responses to “Fashion Against Aids for H&M

  1. Dem gad jeg også godt at eje, de er super fine.
    Øv, med det knæ..😦 Håber snart det går over!
    Sender helende tanker til dig🙂

  2. Cute tshirts!

    checkout my blog and follow if you like it! I’ll follow back(:

    http://sheknowslamode.blogspot.com/

    xoxo uyen

Skriv et svar

