Fra 1.maj

Lidt billeder fra 1. maj i mosen med et par veninder. Jeg synes det lige pludselig blev lidt køligt i søndags. Da jeg tog hjemmefra synes jeg, at det var så varmt, men da vi kom ned i mosen, frys jeg som bare f….., så jeg blev nød til og låne min venindes jakke. Godt at man har gode veninder med, som vil låne deres jakke ud. De andre drak både øl og mokaii, men jeg var fornuftig og drak kun sodavand og vand, da jeg om mandagen havde timer og fremlæggelse i skolen.

I dag er også en lang dag i skolen. Jeg har været afsted siden 7:30 og skal være der til kl 16:00. Vi er nemlig i gang med et stort projekt, som vi skal lave i praksis senere i maj måned, så denne dag er som en slags “træning”. Det bliver super hyggeligt og en rigtig sjov dag.

Pictures from 1th may. I was out with some friends.

4 kommentarer

Filed under Other

4 responses to “Fra 1.maj

  1. Det ser ud til at ha været en dejlig tur😉

  2. Ja det var det da bestemt🙂

  3. lucky you! great weather , I hope you enjoyed!

Skriv et svar

