Topshop Favourite

Et par fravoritter fra Topshop. Tiden er jo endelig kommet (sommertiden har egentlig været der i et par uge), hvor man kan gå i kjoler med bare ben. Og jeg er vilde med de kjoler, der er på Tophops hjemmeside. Jeg skal shoppe i deres fysiske butik, når jeg kommer til London, det er jo billigere end som herhjemme. Man kan finde kjolerne HER. Igår var jeg jo som i mosen (der kommer billeder derfra imorgen). Det var super hyggeligt.

I dag blev jeg desuden også moster for tredje gang til en lille pige. Jeg siger hermed tillykke til min søster, hendes mand og deres børn med deres dejlige datter🙂

8 kommentarer

Filed under I want, Inspiration

8 responses to “Topshop Favourite

  1. Amazing dresses!!!

  2. Jeg synes den blå er flot, både farven og snittet.

  3. Nanne: Thanks…

    Guapizimo: Ja den er virkelig fin🙂 Rigtig pæn og man kan bruge den til lidt af hvert🙂

  4. Den i venstre nederste hjørne er rigtig fin – der er sådan lidt boheme over den🙂

  5. Tak for kommentaren på min blog ! Jeg kan virkelig godt lide den blå kjole. Den er virkelig sød🙂

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/

  6. Skøn blog du har dig, og rigtig smukke kjoler!🙂

  7. Nesta: Det var så lidt🙂

    Emma: Tak🙂 Det er jeg glad for at du synes🙂

Skriv et svar

