Bare ben

I dag er det 1. maj. I min vennekreds har vi en tradition om, at vi tager i Munke Mose, hygger med et par øl og ellers snakker om lyst og fast. Det plejer og være rigtig hyggeligt og vi er også en del der er afsted sammen. Vi slår lejr sammen og senere på aftenen plejer vi og tage ud og spise. Jeg vil dog også bruge tiden i Mosen på og få lidt sol på de der bare ben, jeg render rundt med. Jeg har dog næsten lige fået en spraytan. Egentlig et meget flot og neutralt resultat, jeg fik ud af det, men jeg har på fornemmelsen at man skal “fornye” spraytan rimelig ofte. Dog bliver det nok ikke det vilde alkohol indtag for mit vedkommende, da jeg imorgen skal i skole og bagefter at jeg ud på sygehuset og besøge min søster. For mandag morgen kl. 7 bliver jeg nemlig moster for tredje gang. Det er en dejlig titel og have. Jeg ved dog ikke om det bliver en dreng eller pige endnu. Jeg venter spændt. Kan I have en rigtig god 1. maj🙂

4 kommentarer

Filed under Other

4 responses to “Bare ben

  1. Jeg er ikke sprunget ud med bare ben endnu, men jeg har faktisk overvejet at få en spraytan, og så skulle det ikke være så svært at flashe ben😉

Skriv et svar

