The jumpsuits

Jumpsuits, jeg bestemt ikke ville have noget imod og eje. Jeg er på jagt efter en/et par jumpsuit, jeg har dog bare ikke fundet de rigtige endnu. Det tager sin tid, hvis man vil have noget der sidder godt og som kan bruges til alt. Både hverdag og fest.

Btw så i bryllup igår? Jeg synes at Kate var rigtig smuk i hendes brudekjole, dog var der en del af mine veninder, der til den fest jeg var til igår, som klagede over at de synes, at den var for kedelig?! Altså man kan jo ikke gå all-in når man er kongelig, så skal man jo ligesom  være lidt afdæmpet. Igår aftes stod den på lidt hygge, sammen med et par piger, fra min skole. Det var super hyggeligt med lidt spil og sing star. Oh my god, en flok piger kan jo bare skråle med på alt mulig mærkeligt musik. Ha ha.

Jumpsuit I really would like to have. And did you see the wedding yesterday with William & Kate?

2 kommentarer

Filed under I want

2 responses to “The jumpsuits

  1. Skøn blog du har! Buksedragter er noget af det bedste jeg kan iføre mig!!! Man kan bruge dem til så mange forskellige ting!! Har godt nok også en del, og kan bare ikke få nok!

    Åhh, Kate’s kjole var da bare fantastisk smuk! Sarah Burton har virkelig gjort et godt stykke arbejde!!

    XX Trine
    http://storyofacloset.blogspot.com/

Skriv et svar

