Pictures from Ikea

 

Jeg har været utrolig meget i Ikea her på det sidste pga, at jeg har været derude og handle ind til min mors nye arbejdsplads. Jeg er ved at være træt af Ikea, må jeg ærlig erkende. He he. Når nu ens mor handler, så må man jo underholde sig selv, ved at gå rundt og kigge eller som i mit tilfælde, tage billeder af ting, som man RIGTIG godt kan lide. Jeg blev faktisk rigtig vild med lampen på øverste billede, den vil jeg meget gerne have hjem i min stue. Så tog jeg også lige et billede af mine nye ballarina sko fra H&M. De var rigtig billige, 80 kr. Jeg kommer til, at bruge ballarina nærmest hele tiden, de kommende sommer måneder.

2 kommentarer

Filed under New in

2 responses to “Pictures from Ikea

Skriv et svar

