Icebar London

Nu er der under en måned til, at jeg tager til London med min veninde. Det bliver så fedt. Jubii! Vi har i lang tid snakket om, hvad vi skulle se og hvad der skulle ske de dage vi var derover. Vi blev egentlig rimelig hurtig enige om, at vi gerne ville på Icebar London. En anden veninde har netop lige været i London, hvor de var inde og besøge denne bar af is. Jeg tror det bliver en anderledes oplevelse og bestemt rigtig sjovt. Er der nogen af jer der har besøgt den? Jeg har egentlig også set på nettet, at der findes en Icebar i København, men jeg har aldrig været der, så jeg ved ikke hvordan den er.

I aften står den på hygge med pigerne ude fra skolen. Jeg ved ikke helt om det bliver vildt og farligt, nu må se til den tid, hvad folk stemmer for.

Looking forward to visiting Icebar London, when I’am going to London 26th may.

4 kommentarer

Filed under Other

4 responses to “Icebar London

  1. LA

    I would love to visit this place!

    LA

  2. Hvor er den sej ! Den skal jeg helt klart besøge, hvis jeg en dag smutter til London !!

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/

Skriv et svar

