William & Kate

Som overskriften antyder handler dette indlæg om, William & Kate. De skal jo giftes imorgen og hele verden vil jo følge dem i, hvad de gør og hvad de ikke gør. Er i royale og skal i følge med i bryllupet eller er det ikke noget, som I gider og følge med I? Jeg må indrømme at jeg er normalt ikke særlig royal, men jeg synes at Kate er rigtig smuk og jeg vil egentlig gerne se, hvordan hun ser ud i hendes kjole imorgen. Det er sådan lige det jeg vil følge med i.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

