New in

Efter langt om længe fik jeg fat i en one shoulder kjole. Denne er fra Vero Moda og ganske ok. Jeg måtte af med 160 kr for den. Rimelig pris og slet ikke noget og sige til. Det er efterhånden sjældent, at jeg køber tøj i Vero Moda nu om dage. Jeg går efter andre mærker, når jeg er ude og shoppe. Jeg synes, at den er på billedet fotografiere lysere end den egentlig er i virkeligheden. Farven hedder hemp sand på mærket. Jeg sikker på, at jeg sagtens kan få den brugt nu det bliver sommer.

New one shoulder dress from Vero Moda. I’m sure that I’m gonna use this alot in the summer.

3 kommentarer

Filed under New in

3 responses to “New in

  1. Åh hvor er den fin!
    Den ville jeg heller ikke have noget imod at vimse rundt i til sommer😉

  2. Den er rigtig fin.. Har den selv i sort og har brugt den her i vinter også med et par højtaltede bukser til!🙂 Kig forbi? Knus M.

  3. Michelle: Ja jeg tror også at jeg bliver rigtig glad for den🙂

    Mette: Smutter da lige forbi din blog🙂

Skriv et svar

