På jagt efter en jumpsuit

Jeg er på jagt efter en jumpsuit. Jeg har lurede lidt på overstående på H&Ms hjemmeside, men overvejer egentlig også bare og vente med at købe noget til når jeg skal på vild shoppingtur til London med en veninde. Jeg tager til London d. 26 maj og nøj hvor jeg glæder mig. Jeg har sagt til min veninde, at jeg kommer til og lege rigtig turist derover. Hun har været derover op til flere gange, så hun kender en del til London i forhold til mig, som aldrig været derover.

I’m looking for a jumpsuit, maybe the one on the picture from H&M? Or maybe I will waite until I’m going to London.

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

