New in from Poland

Jeg købte disse ballarina sko i en lille lokal skoforretning i Barlinek. Jeg kan ikke rigtig beskrive farven andet end den er lidt ala en mørkeblå, støvet blå farve agtigt.? Jeg prøver at købe ballarina sko i andre farver end sort. Jeg tror efterhånden, at jeg herhjemme har 5 par ballarina sko i samme sort farve. Der skal lidt forandring til herhjemme. he he.

Så købte jeg også dette fine armbåndsur på et markedet. Mener at det var da vi var i Stettin og at det var den sidste dag, vi var der og jeg købte det. Jeg gav vel omkring 100 kr for det. Jeg kan rigtig godt lide at guld/sølv er blandet sammen. Så nu har jeg dette ur og mit Dolce & Gabbana ur, som jeg kan skifte imellem. Det er jo perfekt.

Idag har det været lidt stille herhjemme, da jeg er blevet lidt småforkølet samt at min allergi er fuldstændig gået agurk. Jeg er blevet hjemme fra skole, da jeg nyser og hakker hele tiden og mine øjne løber i vand. Der er alt for meget birk i luften for tiden. Jeg er glad for at det snart stopper med birk allergi. Det er så irriterende.

Some of the things i bought when I was in Barlinek.

Skriv en kommentar

Filed under New in

Skriv et svar

