Zara ønske

Da jeg var i Polen var vi jo som sagt i Stettin og i et indkøbscenter, som hedder Galaxy Centrum. Ganske fint og stort indkøbscenter i 3 etager, hvor der bl.a. var en H&M, Mango, Inglot og Zara. Jeg fandt denne fine kjole på billedet og jeg blev så vild med den, men jeg lod den hænge. Men jeg ærger mig så meget. Jeg har virkelig fortrådt at jeg ikke købte den. Jeg overvejer dog, at gå ind på Zara hjemmeside og købe den. Den koster 279 kr.

I really like this dress from Zara. I love the blue colour.

2 kommentarer

Filed under I want

2 responses to “Zara ønske

  1. Jeg forstår godt du ærgrer dig, for den er rigtig sød🙂 Jeg ville helt klart købe den, hvis jeg var dig, den bliver da en perfekt sommerkjole.

Skriv et svar

