På en søndag!

Lidt billedespam fra idag, hvor jeg har været til fødselsdag hos min far. Efter at vi havde spist lidt mad, gik vi en tur langs Skovsøen, spiste is og satte os i solen. Det  har været en dejlig dag og super hyggeligt. Idag aften står den så på afslapning på sofaen, samt at jeg følger jo med i “Den som dræber”. Den skal jeg jo også lige se🙂 Desuden ved jeg ikke om I kan se det, men jeg har fået farvet hår? Jeg har fået farvet det lidt mørkere med et rødeligt nuance. Så man kan sagtens købe hårfarve i Polen og det bliver et godt resultat. Jeg var dog lidt bekymret, da farven var i mit hår. Det var helt orange mit hår. WTF?! Fuck jeg ville være ulykkelig, hvis mit hår blev orange. He he. Så ville jeg aldrig gå ud igen, så ville jeg lukke mig selv inde for altid! he he. Ha’ en fortsat god søndag allesammen.

Pictures from a sunny sunday.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

