Billedespam – Polen

Lidt billedespam fra Polen. Vi boede i en by, der hedder Barlinek, som ligger i den nordlige del af Polen. Hyggelig lille by, hvor de havde lidt butikker, kiosker, spa & wellness og hyggelige cafeer. Vi var også i en lidt større by, som hedder Stettin. Den by er der nok lidt flere der kender end Barlinek. På det øverste billede kan man se, at jeg har shoppet amok i Rossmann. Jeg købte en masse makeup, hårfarve, shampoo og cremer. Min næste ferie går til London med en veninde. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme til London, jeg har aldrig været der før, så det bliver en vild fed oplevelse. De sidste par dage i påsken, skal jeg nyde sammen med familien, vennerne og lidt lektier inden jeg skal i skole på onsdag. Ja ja, jeg har lang ferie.

Pictures from Poland.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

