Poland

Sådan ser man ud efter at man har kørt i bus i 12 timer til Polen. Fuck det er lang tid og sidde i en bus og stene. Jeg sov lidt på vejen derned ellers hørte jeg kun musik på min iPod. Man skal godt nok have tålmodighed, når man kører i bus. Det er rart endelig og være hjemme i Danmark igen. Det er næsten lige så varmt her i Danmark, som det var i Polen. I Polen var der vel omkring 25 grader hver dag. Jeg har nogle billeder, jeg vil poste de kommende dage. Lidt billeder fra byen vi boede i og lidt outfits billeder. På nuværende tidspunkt er jeg dog igang med, at pakke min kuffert ud og i aften får jeg besøg af min faster. Hun er netop kommet hjem fra Belgien og skal være hjemme i den næste uges tid. Fortsat god fredag🙂

Finally home from Poland. Pictures from the trip are coming soon🙂 Have a nice friday.

1 kommentar

Filed under Other

One response to “Poland

  1. Jeg glæder mig til at hører mere om din tur😀

Skriv et svar

