Monki@dressing room

Inden jeg tog på ferie, var jeg i fredags i Monki og lure lidt på alle deres fine sager. Jeg kiggede på denne top som har et lidt skvæt snidt ned i den ene side (tror faktisk at jeg har set en Samsøe kjole lidt ala denne). Jeg tror dog egentlig også, at man sagtens kan bruge den som kjole, men så skal man vist have den i en lidt større størrelse end man bruger normalt eller have en underkjole på indenunder. Jeg ville nok bruge en underkjole samt tage et par tykke leggins på til denne top. Jeg lod den hænge, men overvejer stadig kraftigt om jeg skal købe den, når jeg kommer hjem fra ferie.

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

