Dojazd do Polska

Ifølge Google Translate betyder overskriften “Rejser til Polen”, men jeg ved ikke helt om det passer?? Er der nogen af jer, der kan polsk? Jeg kan intet på polsk, så min eneste mulighed for at have en polsk overskrift her på bloggen, var Google Translate. Sagen er jo den, at jeg er på vej til Polen i en lille uges tid på påskeferie. Fantastisk!🙂  Jeg glæder mig som et lille barn. Bliver fantastisk at komme væk fra Danmark. Jeg ved ikke endnu om jeg blogger fra Polen, det kommer an på om der er plads til computeren i kufferten. Jeg har lavet nogle indlæg på forhånd, som jeg poster en gang imellem. Altså et planlagt indlæg. Derfor kan der også godt gå lidt tid med kommentarer. De bliver nok først godkendt og besvaret, når jeg er hjemme igen. Kan I have det godt indtil vi ses igen.

 I’m going to Poland. Looking forward to it!

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

