Zara spring

Billeder fundet på Zara

Lige et par favouritter fra Zara spring lookbook. Det er nogle ret fede farver efter min mening. Især den orange farve er jeg blevet ret vild med. Jeg tror aldrig, at jeg nogensinde har ejet noget orange i mit klædeskab, men det kan da være, at jeg skal til at have det, nu hvor jeg er blevet så vild med disse outfits.

Jeg håber at I allesammen får en god weekend. Jeg har fået pakket lidt idag til når jeg skal ud og rejse lørdag nat. Jeg er faktisk lige på vej ud af døren, da jeg skal mødes med et par veninder i fredagsbaren på min skole. Det bliver hyggeligt med en enkelt øl eller to.

I like these outfits from Zara spring lookbook.

2 kommentarer

Filed under I want

2 responses to “Zara spring

  1. Den grønne taske på nederste billede er laber!

Skriv et svar

